fredag 20 november 2009

Jonathan recention Tunnlar




Boken tunnlar handlar om will burrows som lever ett ganska vanligt liv i london med sina föreldrar och sin yngre syster. will och hans pappa gillar och göra utgrävningar tillsammans. En dag försvinner wills pappa i en tunnel i källaren. will och hans bästa vän chester följer efter och upptäcker en hel underjordisk stad. han får sen veta att han födes i underjorden men hans mamma förde upp han till ytan när han var liten.




Boken tunnla är en bra bok som jag kan kännaigen mig i. jag tror att temat är lite ensamhet. jag rekomenderar den här boken för de som gillar fantasy och endå lite värklighet. jag ger den här boken 5/5 i betyg

4 kommentarer:

  1. Bra jobbat Jonte. Vad är det som får dig att skriva att boken handlar om ensamhet? Vd är det som gör att du känner igen dig?

    SvaraRadera
  2. Den här boken verkar spännande! Bra skrivet!

    //Alva

    SvaraRadera
  3. Varför just 5/5 i betyg. Vad gör att du känner igen dig...min källare eller? :/

    SvaraRadera
  4. jag kanske ska läsa den:P
    bra skrivet/Meriem

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.