lördag 21 november 2009

En jobbig bok om ett ufo

Hejsan min bok heter :ett ufo gör entré.
Ska man beskria den med ettord så är det :-D-U-M-. Varför? jo där för att man blir bara rädd och trött av den, kommer alla vara lika jobbiga som personerna i den har boken i 9:an ?
Den här boken är ganska hemsk för folk bara hatar allt hela tiden. Ska en bok vara bra ska den inehålla lite (myket) mer bra personer. Jag ger den här boken en en 1 (och en tredjedel)
Jag rekomenderar den här boken för dumma vuxna(tex lärare och saker) som vill höra att man var dummare på 90talet.
Ja boken utspelar sig på 90 talet (när dom beskriver kläder vill man inte tänka på det (fy))Det stod nåt om en kiwi som dom behandlade som en gud och en sodastreem som hade nå krafter.
Det jag gorde bättre var att skriva namnet på boken.
hejdå ät en korv //tyra

5 kommentarer:

  1. Bra titel, Tyra. Du sätter en bra ton för din recention. Tyvärr är den här boken en verklig historia, så personer kan vara så jobbga. Men du, jag tycker det kan vara en bra bok även om man inte blir glad av den.

    Jag var tonåring på 90-talet. Trust me, kid! Kläderna var riktigt anskrämliga. T-shirt utanpå flanellskjorta, buffalo-skor, cykelshorts och americanasocker. Vanilla ice, Criss Cross och MC Hammer var stilikoner. J***igt illa!!!

    SvaraRadera
  2. Bra skrivet, synd att folket hatar allt..

    SvaraRadera
  3. Folk borde inte hata allt, så det var synd att de gjorde det! Det är ju konstigt att de hatar allt! Bra skrivet!

    //Alva

    SvaraRadera
  4. Svårt att förstå sig på 90 talet typ.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.