söndag 15 november 2009

Citat ett ufo gör entré

"Var soliga Solveig blev av kommer ingen få veta" sid 72


Jag valde det här citatet för att det inte bara har en egenskap utan flera. Jag blev glad när jag läste det för att jag tänkte det här citatet ska jag ha mohahahahaha. Jag började tänka på Solveig en tjock liten tant som får sin butik förstörd och flyttar nånstans där ingen vet. Varför lever inte Solveig mer.
Eller var är den lilla glada tanten.
Solveigs butik har blivit ersatt av ett köpcenter.

SOLVEIG VAR ÄR DU!!!!!!!

8 kommentarer:

  1. bra skrivet, hoppas någon hittar solveig. hon måste haft en står butik om den ersattes av ett köpcenter.

    SvaraRadera
  2. Det är ganska ofta ycker jag som man kommer på människor som man sett massor förr och sedan slutar se. Grannar, folk som jobbar i butiker, brevbärare. En dag är de bara borta. Undrar inte ni var alla sånna männisskor tar vägen?

    SvaraRadera
  3. Bravo Korviz! (Tyra med normalt namn). Hoppas att dem hittar Solveig. Hon låter som en söt liten gumma.

    PS: jag såg snithel på cartoon network i fredags. du gillar ju dem! :) roligt språk! waewawa?

    SvaraRadera
  4. Citatet låter som en vers, -rada, -rada, snitchel typ!. Bra skrivet man kan undra var en del folk tar vägen.

    SvaraRadera
  5. Hoppas att de hittar solevig! Bra skrivet!

    SvaraRadera
  6. JAG HOPPAS OCKSÅ ATT DE HITTAR SOLVEIG. JAG HAR ETT GOSEDJUR SOM HETER SÅ
    BRA SKRIVIT!!!!!!

    SvaraRadera
  7. Roligt skrivet! Jag undrar också var Solveig är!
    Man kan ju inte bara försvinna.

    //Alva

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.